پاورپوینت مدیریت روابط مشتری مدار CRM در 16 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
تعداد صفحات | 16 |
حجم | 2 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | مدیریت |
پاورپوینت مدیریت روابط مشتری مدار CRM در 16 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
فهرست مطالب
مدیریت روابط مشتری چیست؟
اهداف CRM
•قابلیتهای مهم CRM
• اقدامات و مهارتهای لازم برای فروش و ارتباط با مشتری
• آگاهی مشتری
• تعامل با مشتری
• مدیریت مشتریان کلان
• فرصتها
• مزایا
مدیریت روابط مشتری چیست؟
•CRMبامسائلی چون جلب مشتری و افزایش و نگهداری مشتریان راضی و وفادار به منظور کسب سودآوری بیشتر سر و کار دارد
اهداف CRM:
•(1انتقال تجربیات شخصی و منسجم مشتری
•(2ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای بازاریابی ، فروش و خدمات
(3شناسایی ، جذب و نگهداری مشتریان ارزشمند ازطریق یک روش علمی و جامع